ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تا زمانی که مکانیزم و راه حل درستی برای انتشار قیمت در آگهی های خرید و فروش مسکن سایت های اینترنتی وجود نداشته باشد، نباید اجازه داد که دلالان با قیمت گذاری، فضا را ملتهب کنند.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه با اقدام دستگاه قضا و محدود کردن عملکرد سایت های اینترنتی، بخشی از تلاطمات بازار مسکن فروکش کرد و روند افزایش افزایش قیمت ها کندتر شد.
وی با بیان اینکه سایت های اینترنتی به فضایی برای دلال بازی و سوداگری تبدیل شده است، گفت: متأسفانه دلالان از خلاء نظارتی در سایت های اینترنتی سوء استفاده کرده و با ارائه آگهی های خرید و فروش مسکن با قیمت های غیرواقعی زمینه را برای افزایش قیمت ها فراهم می کردند.
کیانپور ادامه داد: در چند ماه اخیر به واسطه کنترل و محدودسازی سایت های اینترنتی، ثبات و آرامشی در بازار خرید و فروش مسکن حاکم بود، حال اخباری در رسانه ها مطرح شده، مبنی بر اینکه سایت های اینترنتی بار دیگر درج قیمت در آگهی های خرید و فروش مسکن را آغاز کرده اند.
وی افزود: قطعا بازگشت قیمت به آگهی های خرید و فروش مسکن بدون ارزیابی علمی و کارشناسی و عدم نظارت بر این حوزه، بازار مسکن را بار دیگر دچار تلاطم و تنش خواهد کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: قطعا تا زمانی که مکانیزم و راه حل درستی برای انتشار آگهی های خرید و فروش مسکن در سایت های اینترنتی وجود نداشته باشد، نباید اجازه داد که دلالان با قیمت گذاری، فضا را ملتهب کنند.
منبع: خانه ملت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">