ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سرنوشت ترک سل در دست وزارت ارتباطات

| دوشنبه, ۴ مهر ۱۳۸۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عصر روز یکشنبه بر ضرورت تداوم و شروع فعالیت پروژه اپراتور دوم تلفن همراه (ایران سل) و حل مسایل و مشکلات موجود در اسرع وقت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از کنسرسیوم آسیای شرقی (ترک سل)، در این نشست که با حضور مقامات وزارت ارتباطات و مسئولین شرکت‌‏های ایرانی و خارجی برگزار شد، هر یک از شرکاء و مسئولین وزارت ارتباطات گزارشی در مورد مسایل پیش آمده و نقطه نظرات خود ارایه کردند.

بر اساس این گزارش؛ ضمن بررسی نظرات هر طرف مقرر شد؛ وزارت ارتباطات و مجری پروژه (شرکت مخابرات) نظر نهایی خود را در اسرع وقت اعلام کند.

همچنین؛ این گزارش می‌‏افزاید: شرکای ایرانی ترک سل در این جلسه ضمن طرح نقطه نظرات خود کماکان بر حرف‌‏های اخیر خود تاکید داشتند و در نهایت مقرر شد مجری پروژه در اسرع وقت نظر نهایی خود را اعلام کند.

گفتنی است؛ در این نشست دو ساعته علاوه بر نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس و شرکای ایرانی و خارجی، وزیر ICT نیز حضور داشت.

نمایندگان ترک سل در این نشست نقطه نظرات فنی، کارشناسی و مالی خود را مطرح و بر ضرورت ممانعت از اتلاف زمان در این پروژه تاکید کردند.

به گفته مسوولان ترک سل؛ در این نشست دیروز کمیسیون صنایع مجلس با طرفین ایران سل از فضایی سازنده و منطقی برخوردار بود.

لازم به ذکر است؛ کنسرسیوم ایران سل تا 30 آبان ماه جاری برای واریز حق لیسانس (300 میلیون یورو) مهلت دارد و پس از آن باید با تهیه مقدمات کار، نسبت به نصب آنتن در سراسر کشور واگذاری سیم کارت‌‏های ارزان با استانداردهای روز تا قبل از پایان سال جاری اقدام نماید؛ در غیر این صورت این کنسرسیوم ‌‏باید به دولت ایران خسارت پرداخت کند.

  • ۸۴/۰۷/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">