ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یکی از مراکز خدمت رسانی به اسنپ کارفیکس از کم و کاستی‌های وعده‌های داده شده این شرکت گلایه دارد.
به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، اسنپ کارفیکس، یک سرویس جامع خدمات‌رسانی به رانندگان خودرویی و موتور سیکلت اسنپ است که از سال ۱۳۹۹ به این سوپراپ اضافه شد. سرویس خدمات خودرویی اسنپ کارفیکس را می‌توان یک بازار آنلاین قطعات دانست که در روند تکامل خود از ابتدا تا به امروز، به‌مرور علاوه بر فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو به ارائه خدمات دیگری چون کارواش و تعمیرات پرداخته است.

متن پیام شهروند خبرنگا ما:
من یکی از مراکزی هستم که کارفیلو یا کارفیکس که همون زیر مجموعه اسنپ هست ماشین های اسنپ بیان برای خدمات کارواش مرکز بنده با ۳۰٪ تخفیف از طرف بنده به نفع خودشون گفتن سر ما هم تسویه به جای پول هم روغن ایرانی میدن ما ام قبول کردیم یک لیست قیمت دادن که معقول بود ما هم قبول کردیم من ساده هم گذاشتم پول جمع شه که یکباره سفارش بدم چون هر بار حدود ۱میلیون شایدم بیشتر هزینه ارسال داشت خلاصه بعد از ۳ ماه اومدم سفارش بدم دیدم بسته محصولاتی میدن ۳ مدل مثلا ۴ کارتن ش موتوسل که هیچکس نمیخره یک کارتن ش بهران . همینه ام که هست میخوای بخواه میخوای نخواه قیمت هم لیستی نبود که دادن خودشون تعیین میکنن جالب اینجاست که قیمتی که به من دادن خییییلیییی گرونتر از سایت خودشون هست که میفروشن شرکتم اینترنتیه دفتر نداره حضوری بری خلاصه مجبوری خرید کردم که پولم حتی یک سوم زنده شه روغن هارو برای من فرستادن تاریخ گذشتن و الان بیش از یک ماه که دوباره پیگیر این موضوع هستم و شرکت اینترنتی هست و دفتر نداره لطفا رسیدگی کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">