ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سفارش تاکسی در فرودگاه امام اینترنتی شد

| چهارشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۱، ۰۴:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

تاکسی های فرودگاه امام با نرم افزار تاکسی فرودگاه امام که توسط یک شرکت دانش بنیان ایرانی طراحی شده، اینترنتی شدند.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آن چه سرپرست شهر فرودگاهی امام مدتی پیش اعلام کرد: فرودگاه امام ، اولین فرودگاه کشور است که به چنین نرم‌ افزاری مجهز می‌ شود؛ این نرم‌ افزار از اپ تپسی و اسنپ کارایی بیشتری داشته و بسیار کاربردی است.

سعید چلندری گفت: مسافران در زمان ورود به سالن فرودگاه امام(ره) می‌توانند این نرم‌افزار کاربردی را روی تلفن‌ های همراه خود نصب کنند و از خدمات آن استفاده کنند.

پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد مسافران فرودگاه امام با نصب این نرم افزار می توانند به صورت اینترنتی درخواست تاکسی خود را ثبت کنند.

در این نرم افزار مبدا و مقصد اعلام توسط مسافران مشخص و سپس نرخ کرایه مسیر مورد نظر به درخواست کننده اعلام می شود.

مسافران با اطلاع از نرخ و کرایه مسیر مورد نظر درخواست خود را ثبت کرده و از خدمات تاکسی های فرودگاه امام بهره مند می شوند.

با راه اندازی این نرم افزار، مسافران کرایه تاکسی ها را بر اساس مسافت و مسیر طی شده پرداخت می کنند و بدین ترتیب مسافران مسیرهای نزدیک و کم ترافیک هزینه کمتری نسبت به مسیرهای طولانی و پرترافیک پرداخت خواهند کرد.

آن طور که در این نرم افزار تعریف شده، رانندگان تاکسی فرودگاه امام دارای کیف پول الکترونیکی خواهند بود و وقتی کرایه ای را که نرم افزار مشخص کرده از مسافر دریافت می کنند، به طور خودکار، کمیسیون شرکت های حمل و نقل و سهم فرودگاه و ... را از کیف پول الکترونیکی می پردازند.

در فیش های که جدیدا به مسافران فرودگاه امام پرداخت می شود، هزینه ای با عنوان سهم خدمات فرودگاه امام درج شده است که این هزینه مربوط به فرودگاه، شرکتی که این نرم افزار را راه اندازی کرده و شرکت های حمل و نقلی است که تاکسی های فرودگاه در قالب آنها به مسافران خدمات دهی می کنند.

با راه اندازی این نرم افزار وجود هرگونه شک و شبهه احتمالی در مورد نرخ کرایه های اعلامی از سوی رانندگان تاکسی فرودگاه امام برای مسافران از بین می رود و آنان با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به پرداخت هزینه تاکسی اقدام می کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">