ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا از مدیران فیس بوک، گوگل و توییتر خواسته اند تا نتایج تحقیقات داخلی خود در مورد سلامت روانی کودکان را در اختیار آنان قرار دهند. بسیاری از والدین و معلمان در مورد اثرات خطرناک استفاده طولانی مدت از شبکه های اجتماعی آمریکایی بر روی کودکان اظهار نگرانی کرده اند.

به گزارش فارس به نقل از ان دی تی وی، تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی بر روی سلامت روان کودکان از جمله موضوع های جنجال برانگیز و نگران کننده است و بسیاری از والدین و معلمان در مورد اثرات خطرناک استفاده طولانی مدت از شبکه های اجتماعی آمریکایی بر روی کودکان اظهار نگرانی کرده اند. شبکه های اجتماعی یاد شده در این زمینه تحقیقات داخلی انجام داده اند، اما نتایج آنها را افشا نکرده اند.

حالا به درخواست کنگره نتایج پژوهش های یادشده در اختیار نمایندگان قرار می گیرد. این درخواست خدمات ویژه یوتیوب برای کودکان و نیز اینستگرام را نیز در بر می گیرد. درخواست یادشده از سوی چهار نماینده جمهوری خواه کنگره مطرح شده است.

هفته گذشته جلسه استماع مشترکی با حضور اعضای دوکمیته فرعی انرژی و بازرگانی کنگره برگزار شد که در آنها مدیران فیس بوک، توییتر و گوگل در مورد رویه های رسیدگی به محتوای خود پس از حمله طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا توضیح دادند.

در این جلسه یکی از نمایندگان به نام کتی مک موریس راجرز از مدیران مذکور پرسید آیا در مورد تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی خود بر روی سلامت روانی کودکان تحقیقاتی انجام داده اند یا خیر. به دنبال پاسخ مثبت مدیران فیس بوک و گوگل در این زمینه نمایندگان یادشده خواستار دریافت جزئیات تحقیقات مذکور شدند. جک دورسی مدیر توییتر هرگونه بررسی در این زمینه را رد کرد.

  • ۰۰/۰۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">