ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سلیمانی :ایرانسل اعلام زیان نکرده است

| چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۸۵، ۰۲:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

محمد سلیمانی گفت: با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،‌ واگذاری سیم‌کارت تلفن همراه به روز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر در ساری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه افتتاح 374 پروژه مخابراتی در استان مازندران در جمع خبرنگاران گفت : به روز شدن واگذاری سیم کارت بستگی به زیربناهای اقتصادی مردم دارد.

محمد سلیمانی افزود : تا زمانی که مردم از توان اقتصادی بالایی برخوردار باشند وزارت ICT این آمادگی را دارد تا سیم کارت‌ها را به روز واگذار نماید.

وی با تاکید بر تحقق عدالت تصریح کرد: حرکت تکنولوژیکی و سیاستهای اصلی در وزارت ICT به سمت ارزان شدن سیم کارت، رفع محرومیت و استفاده همه مردم در جهت تحقق شعار عدالت محوری دولت نهم می باشد.

سلیمانی با اشاره به افزایش 20 درصدی بودجه وزارت خانه متبوع خود در سال 86 اظهار داشت: بودجه سال 86 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات 5300 میلیارد تومان می باشد که عمدتا عمرانی و توسعه ای است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه واگذاری تلفن همراه ایرانسل با ثبت نام تلفن همراه دولتی به نوعی موازی کاری محسوب می شود ،گفت : هنوز هیچ گزارشی از شرکت ایرانسل مبنی بر ضرر و زیان در فروش و ثبت نام همزمان، به وزارت ICT ارایه نشده است.

وی یادآور شد اپراتور دوم و ایرانسل باید تلاش کنند تا کیفیت را به مردم عرضه نمایند. سلیمانی اضافه کرد : در عین تولید داخلی گوشی تلفن همراه مجوز واردات گوشی را صادر شده است .

  • ۸۵/۱۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">