ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سند توسعه ITدر آموزش و پرورش تصویب شد

| شنبه, ۵ خرداد ۱۳۸۶، ۰۸:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش، بندهای آخر سند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در آموزش و پرورش را تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مشارکت و همکاری لازم را در خصوص اجرای برنامه های فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در چارچوب مفاد این سند با وزارت آموزش و پرورش معمول خواهند نمود که با تصویب این بند، بررسی و تصویب سند فاوا در آموزش و پرورش نهایی شد.

دکتر محمدیان با اشاره به دیگر مصوبات این شورا گفت: در این جلسه همچنین ماده واحده ای به منظور غنی سازی برنامه های درسی و فعالیت های پرورشی مدارس راهنمایی تحصیلی وابسته به سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، ساعات تدریس هفتگی دوره راهنمایی مصوب چهارصد و نوزدهمین جلسه این شورا تا 40 ساعت افزایش یافت.

وی افزود: بر اساس این تبصره، مدارس راهنمایی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان می توانند به استناد تبصره یک ذیل جدول مواد درسی و ساعات تدریس هفتگی دوره راهنمایی تحصیلی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش از ساعات اختصاص یافته به کلاس های جبرانی نیز برای ارائه آموزش های تکمیلی و فعالیت های پرورشی استفاده کنند.

  • ۸۶/۰۳/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">