ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سنگاپور ISPهای ضعیف را جریمه کرد

| دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

رگولاتوری سنگاپور تعدادی از شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت در این کشور را که نتوانسته بودند وعده های خود را عملیاتی کنند، جریمه کرد.

به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، برخی سرویس دهندگان اینترنت در سنگاپور به علت خدمات ضعیف و قطع و وصل مکرر اینترنت در مجموع ۴۴۷ هزار دلار جریمه شدند.

از جمله این شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت می توان به استارهاب و ام ۱ اشاره کرد که به علت اختلال و نقص فنی که دسترسی مشترکانشان را به اینترنت مختل کرد موظف به پرداخت جریمه شدند.

اختلال های یادشده در ماه های آوریل و می رخ داده بود و بسیاری از کاربران از این بابت به رگولاتوری سنگاپور شکایت کردند. بررسی های بعدی نشان داد اختلال در اعمال تنظیمات فنی عامل نقص و از دسترس خارج شدن اینترنت در این کشور بوده است.

بسیاری از رگولاتوری ها در کشورهای مختلف جهان با بررسی منظم کیفیت ارائه خدمات اینترنت توسط آی اس پی ها آنها را در صورت قطع مکرر اینترنت یا ارائه خدمات با سرعتی کمتر از ارقام ارائه شده جریمه می کنند.

  • ۹۹/۰۶/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">