ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سه دانگ پاساژ علاءالدین سهم شهرداری است

| يكشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

در پی ارایه گزارش حسابرسی مناطق ۷، ۱۲ و ۲۰ شهرداری تهران، یک عضو شورای شهر اظهارداشت که سه دانگ پاساژ علاءالدین سهم شهرداری است.

به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در جریان هشتادمین جلسه خود گزارش حسابرسی مناطق ۷، ۱۲ و ۲۰ شهرداری تهران را برای سال مالی ۹۶ تا ۹۹ دریافت کردند.

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ۳۰۶ گزارش معوق از دوره قبل داریم، گفت: چهار گزارش معوق به منطقه هفت اختصاص دارد؛ در این منطقه چک‌های سر رسید گذشته دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی خواستار ارایه شفاف تر و اثربخش تر گزارش ها شد و افزود: مشکلات جدی در منطقه ۱۲ داریم که مربوط به دوره قبل است.

عضو شورای تهران با بیان اینکه شهرداری منطقه از ۹۰ واحد در این منطقه طلبکار است، عنوان کرد که سه دانگ از پاساژ علاء الدین سهم شهرداری تهران است که اسناد مالکیت دریافت نکرده و درآمد نداشته است.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران افزود: منطقه ۱۲ بیش از ۵۵ میلیارد تومان چک های وصول نشده دارد که ارزش روز این چک ها به صدها میلیارد تومان می‌رسد.

وی وضعیت منطقه ۱۲ را بسیار نامناسب دانست و گفت: تخلفات مالی متعددی در این منطقه مشاهده می شود و شاهد انجام نشدن وظایف محوله در این محدوده هستیم.

مظفر افزود: از شهردار منطقه ۱۲ تقاضا داریم با انجام اقدامات لازم، شاهد نظم بخشی در گزارشات حسابرسی منطقه در موارد بعدی باشیم.

رئیس کمیته بودجه شورای شهر، گزارش منطقه ۲۰ را غیرشفاف خواند و گفت: تعیین تکلیف واگذاری پلاک های ثبتی به سرای محله بهشتی با دستور شفاهی شهردار وقت و بدون انعقاد قرار داد انجام شده است.

 مظفر با بیان اینکه در پروژه مشارکتی خلیج فارس در منطقه ۲۰، آورده شهرداری یک هکتار بود، اظهارداشت: شهرداری یک ریال از این محل درآمد نداشته و باید این موضوع را پیگیری و گزارش آن را ارائه کند.

در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران، گزارش حسابرسی شهرداری منطقه۷، ۱۲ و ۲۰ برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ را با حداکثر آراء تصویب کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">