ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیم‌کارت‌های اعتباری قرعه‌کشی نمی شوند

| يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۸۵، ۰۳:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران گفت: قرعه‌کشی اولویت‌های واگذاری سیم‌کارت‌های دایمی اپراتور اول در اسفندماه برگزار و پس از آن واگذاری این سیم‌کارت‌ها در این ماه آغاز خواهد شد؛ همچنین سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی بدون قرعه‌کشی از اسفندماه در سراسر کشور واگذار می‌شوند.

وفا غفاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: واگذاری سیم‌کارت‌های ثبت‌نامی تلفن همراه دولتی از اسفندماه در اغلب استان‌های کشور آغاز می‌شود و امیدواریم کار واگذاری تا خردادماه به پایان برسد.

او درباره‌ی تمدید مهلت ثبت‌نام سیم‌کارت‌های تلفن همراه دولتی گفت: مدت ثبت‌نام از 12 تا 30 بهمن ماه و این دوره زمان مناسبی برای ثبت نام بود از این رو برنامه‌ای برای تمدید مهلت ثبت‌نام سیم‌کارت نخواهیم داشت.

رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران درباره‌ی کاهش تعرفه‌ی مکالمات سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا و از بین بردن محدودیت زمانی گفت: مجتمع صنعتی رفسنجان (تالیا) نامه‌ای برای از بین بردن محدودیت زمانی به شرکت مخابرات ایران ارسال کرده است که پس از بررسی در مجمع مخابرات، نتیجه‌ی نهایی آن اعلام خواهد شد، اما در مورد کاهش تعرفه‌ی نرخ مکالمات هنوز درخواست اعلام نکرده است.

  • ۸۵/۱۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">