ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرروابط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: 90 درصد تماس ها با سازمان آتش نشانی، مزاحمت تلفنی است که به علت غفلت شهروندان از عاقبت رفتار خود در ساعات مشخصی از روز انجام می شود.

به گزارش ایسنا، روح الها فدایی اظهار کرد: در تیرماه گذشته، روزانه به طور میانگین 400 تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی کاشان ثبت شده است که نزدیک به 90 درصد این تماس‌ها مزاحمت تلفنی، از باجه‌های تلفن عمومی یا تلفن همراه علی الخصوص خطوط ایرانسل بوده است.
به گفته وی، این رفتار توسط کسانی است که با هدف پر کردن اوقات تنهایی، شور و نشاط کاذب دوران نوجوانی وجوانی، کاستی‌های فرهنگی، مشکلات رفتاری و روانی، دست به ایجاد مزاحمت برای سازمان‌های امدادی هم چون آتش نشانی می‌زنند.
وی تصریح کرد: برخی مزاحمت‌های تلفنی به قیمت گرفتن جان ومال یک شهروند تمام می‌شود چون تماسی که برای مزاحمان جنبه سرگرمی دارد شاید برای یک شهروند دیگر که در آن لحظه نیازمند حضور و کمک نیروی امدادی و عملیاتی است، جنبه حیاتی داشته باشد.
فدایی گفت: در تیرماه گذشته، آتش نشانان کاشانی در 91 مورد عملیات آتش سوزی و 165 مورد حادثه جهت امداد و نجات شرکت داشته‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">