ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیم کارت ها را زودتر واگذار می کنیم

| دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۱۱:۵۳ ق.ظ | ۰ نظر

اگر بتوانیم در خصوص تلفن همراه ظرفیت سازی کنیم ، اولویت‌‏های سیم کارت‌‏های 360 هزار تومانی را زودتر واگذار می‌‏کنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سلیمانی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جمع خبرنگاران در مجلس ، در خصوص وضعیت تلفن همراه و ثابت ، گفت: در حال حاضر 5/8 میلیون خط تلفن همراه داریم که در 12 سال گذشته واگذار شده ؛ اما در سال جاری 8 میلیون سیم کارت به مردم واگذار کرده و به اندازه 12 سال کار خواهیم کرد.

وی ، با بیان این که در حال حاضر 18 میلیون خط تلفن ثابت درکشور وجود دارد، تصریح کرد: براساس برنامه چهارم باید 18 میلیون خط تلفن ثابت دیگر به مردم واگذار شود که انجام چنین پروژه‌‏ای ، یک کار جهشی است.

سلیمانی ، در خصوص قراردادهای وزارت ارتباطات ، گفت: قراردادهایی که در این بخش امضاء می‌‏شود حجیم است ، بنابراین مورد آنها نیز صحبت‌‏های فراوانی می‌‏شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، درخصوص استرداد بیش از حد وجه سیم کارت‌‏های ثبت نامی و احتمال قرعه کشی مجدد ، افزود: ما از ابتدا به مردم قول داده‌‏ایم که تلاش کنیم واگذاری‌‏ها زودتر انجام شود ، چون بیشتر برای خودما نفع اقتصادی دارد.

وی، با تاکید بر این که لزومی به قرعه‌‏کشی مجدد سیم کارت‌‏های 360 هزار تومانی نیست ، ادامه داد: در صورت ظرفیت‌‏سازی ، می‌‏توانیم اولویت‌‏ها را زودتر واگذار می‌‏کنیم ، اما تا زمانی که این ظرفیت سازی صورت نگرفته ، قول نمی‌‏دهیم.

سلیمانی ، خاطرنشان کرد: استرداد پول ثبت نام کنندگان طبیعی است و آمار و ارقام نسبت به سال 82 کمتر است.

وی ، تصریح کرد: افرادی که می‌‏خواهند پول خود را پس گیرند ، تقاضا می‌‏دهند و 72 ساعت بعد پول خود را به صورت کامل دریافت می‌‏کنند.

گفتنی است؛ نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای وزارت ارتباطات به مناسبت هفته ارتباطات ، امروز در مجلس هفتم افتتاح شد.

  • ۸۵/۰۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">