ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شاید 09123456789 به موزه برود

| چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۸۵، ۰۵:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس اداره ارتباطات شرکت ارتباطات سیار از احتمال قرار گرفتن منحصر بفردترین شماره تلفن همراه کشور (09123456789) در موزه ارتباطات سیار خبر داد.

سعید عسکری در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت بی‌نظیرترین شماره تلفن همراه کشور، اظهارداشت: در صورت انجام مزایده، منحصر بفردترین شماره تلفن همراه قطعا بالای نیم ‌میلیارد تومان به فروش می‌رسد و بدین‌ترتیب از نظر قیمت فروش نیز، حتی در سطح بین‌المللی رکوردار و بی‌نظیر می‌شود.

وی افزود: شماره 09123456789 از اردیبهشت ماه سال گذشته تاکنون، برای انجام وظیفه اداری

(پاسخگویی به رسانه‌ها) در اختیار اداره ارتباطات شرکت ارتباطات سیار بوده است.

عسکری اضافه کرد: بعد از انتشار خبر این شماره و بازتاب وسیع آن در رسانه‌های داخلی و حتی خارجی، دیگر 09123456789 یک شماره ملی است و از امروز، شماره دیگری برای بخش رسانه‌ای شرکت ارتباطات سیار، تخصیص می‌یابد.

رئیس اداره ارتباطات شرکت ارتباطات سیار انتشار خبر مربوط به این شماره را یک عمل حرفه‌ای، به دنبال اعلام خبر آغاز مزایده شماره‌های رند توصیف کرد.

وی در مورد آینده این شماره اظهار امیدواری کرد که سوگلی پرشین سل (مجموعه اپراتورهای سلولی کشور) به صورت سمبلیک، در موزه ارتباطات سیار کشور نگهدای شود، یا اگر تصمیم بر واگذاری آن است، دست کم با توجه به بی‌نظیربودن آن، مزایده‌اش هم بی‌نظیر باشد و در یک حراج اینترنتی یا حضوری و با اطلاع‌رسانی وسیع قبلی به فروش برسد.

عسکری گفت: در صورت انجام مزایده، این شماره قطعا بیش از نیم ‌میلیارد تومان به فروش می‌رسد و بدین‌ترتیب از نظر قیمت فروش نیز، حتی در سطح بین‌المللی رکوردار و بی‌نظیر می‌شود.

  • ۸۵/۰۷/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">