ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رشد ۸ درصدی درآمد همراه اول

| يكشنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۳:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

نماد همراه در گزارش کدال از رشد درآمد شناسایی شده در دی ماه سالجاری به رقمی نزدیک به ۵ هزار میلیارد تومان خبر می دهد.

به گزارش بخش تحلیلی نبض بورس شرکت ارتباطات سیار با نماد "همراه" در بورس، گزارش عملکرد ماهانه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ را در کدال منتشر کرده است.

در این گزارش مجموع درآمد همراه اول در دی ماه ۴۴۴۹ میلیارد تومان اعلام می شود و با توجه به درآمد ۴۱۰۴ میلیارد تومانی آن در آذرماه نشان از رشد ۸ درصدی درآمد در دی ماه دارد.

این درآمد شناسایی شده برای ارائه خدمات جامع اینترنتی و ارتباطات سیار در حوزه درآمد خطوط اعتباری و دائمی، استفاده از امکانات شبکه توسط سایر شرکت های تلفن همراه ( اتصال متقابل) و درآمد فروش خطوط جدید تلفن همراه است.

نماد "همراه" در دی ماه سالجاری درآمد شناسایی شده از درآمد کارکرد مشترکین به عنوان بیشترین گزینه درآمدی برای همراه اول رقمی معادل ۴۰۸۶ میلیارد تومان به ثبت رسیده است که نسبت به آذرماه رشد درآمد دارد.

همراه اول از درآمد استفاده از امکانات شبکه،توسط سایر شرکتهای تلفن همراه(اتصال متقابل) درآمدی معادل ۳۲۰ میلیارد تومان در دی ماه شناسایی کرده که نسبت به ماه قبل رشد درآمد داشته است.

این شرکت از فروش خطوط جدید تلفن در دی ماه رقمی معادل  ۱۳ میلیارد تومان درآمد نشان می دهد و با توجه به درآمد ۹ میلیارد تومانی در آذر ماه، نشان رشد درآمد  در دی ماه دارد.

همراه اول در ۱۰ ماهه سال سالجاری درآمدی معادل ۴۰ هزار میلیارد تومان کسب کرده است و نسبت به دوره مشابه سال قبل از رشد ۳۱ درصدی برخوردار است.

رشد درآمد نماد

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">