ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت پست، در راستای همکاری با وزارت راه و شهرسازی برای کسب اطلاعات از خانه‌های‌خالی، موفقیت در این کار را وابسته به اشتراک آنلاین اطلاعات و به‌روز بودن آن‌ها دانست.

به گزارش شرکت پست ، کاوه دولتی مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت  پست، در راستای همکاری با وزارت راه و شهرسازی برای کسب اطلاعات از خانه‌های‌خالی، موفقیت در این کار را وابسته به اشتراک آنلاین اطلاعات و به‌روز بودن آن‌ها دانست.

 دولتی در خصوص همکاری با وزارت راه و شهرسازی برای کسب اطلاعات از خانه‌های‌خالی، گفت: بر اساس اصول استفاده از دیتابیس، در کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیکی قرار بر این شد یک‌بار دیتاها را با هم سینک کنیم و پس از آن به طور آنلاین آن‌ها را به اشتراک بگذاریم.

وی افزود: به طور پایلوت در تهران یک‌بار این اطلاعات را به هم متصل کردیم، به نتایج خوبی رسیدیم و متوجه شدیم که چگونه می‌توان اماکن خالی را تشخیص داد.

دولتی خاطرنشان کرد: روزانه حدود ۵۰۰ هزار بار تغییر اطلاعات، از قبیل تغییرنشانی‌ها در سیستم‌های مختلف کشور داریم. تغییرنشانی با خواست افراد در سامانه‌ای که برای این کار راه‌اندازی شده، انجام می‌شود و این سامانه ظرف ۲۰ روز آدرس جدید را به کدملی متصل می‌کند.

وی شرط ایجاد شفافیت را متصل بودن بانک‌های اطلاعاتی مختلف به همدیگر دانست و ادامه داد: باید به‌روز شدن این اطلاعات، آنلاین و در لحظه رخ دهد تا شفافیت با موفقیت اتفاق افتد. بر همین اساس با شهرداری و ثبت شرکت‌ها صحبت کردیم تا بانک‌های اطلاعاتی را در اختیار هم قرار دهیم.

مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت پست اضافه کرد: قانونگذار ثبت تغییرات را برعهده افراد گذاشته و از طریق سامانه سجام این صحت‌سنجی انجام می‌شود و اگر فرد بخواهد از خدمات دولت استفاده کند ابتدا باید در این سامانه اطلاعات خود را به‌روز ‌کند تا تغییرات نهایی صورت گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">