ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شهردار قم به فرسودگی ۶۰ درصدی تاکسی‌های شهری قم اشاره کرد و گفت: شهرداری قم از ابتدا مخالف فعالیت تاکسی‌های آنلاین نبوده، بلکه به دنبال مدیریت واحد در امر حمل‌ونقل مسافر و بار است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، با تأکید بر ضرورت اصلاح اساسنامه سازمان تاکسیرانی، اظهار داشت: تا زمان اصلاح احتمالی، اساسنامه کنونی باید باقدرت اجراشده و حداکثر استفاده از ظرفیت‌های آن صورت بگیرد.

وی بابیان اینکه نوسازی و ارتقای کیفیت تاکسیرانی در کلان‌شهری مانند قم با توجه به حجم بالای زائران و مسافران ورودی ضرورت دارد، افزود: ماهیت تاکسیرانی متفاوت از اتوبوس‌رانی است و در نگاه کلان تاکسی به‌عنوان وسیله حمل‌ونقل عمومی به شمار نمی‌رود و نمی‌توان نسخه واحدی برای این دو ناوگان پیچید.

شهردار قم با تأکید دوباره بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فعلی اساسنامه این سازمان، ابراز کرد: تا زمانی که اساسنامه سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی توسط وزارت کشور اصلاح شود، باید سازوکار مطلوبی برای افزایش بهره‌وری و استفاده حداکثری از اساسنامه فعلی در پیش‌گرفته شود.

وی ورود به عرصه‌های نوین خدمت‌رسانی را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: شهرداری قم از ابتدا مخالف فعالیت تاکسی‌های آنلاین نبوده، بلکه به دنبال مدیریت واحد در امر حمل‌ونقل مسافر و بار است.

سقائیان‌نژاد آیین‌نامه مصوب سرویس مدارس را موردتوجه قرار داد و گفت: یکی از الزامات مهم در ایفای نقش بیشتر سازمان تاکسیرانی در سرویس مدارس، در کنار توجه به مباحث اجتماعی و اقتصادی شهروندان، فرهنگ‌سازی عمومی نسبت به هدایت والدین و مدارس به‌سوی مقررات ملی و محلی است.

وی با اشاره به فرسودگی ۶۰ درصدی تاکسی‌های شهری قم، تأکید کرد: مسئله نوسازی یکی از اولویت‌ها و نیازهای حیاتی این ناوگان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">