ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شهرداری هنوز هم مانع نصب BTS است

| سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۸۶، ۰۳:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل اداره مخابرات شهرداری تهران، در پاسخ به برخی انتقادها در خصوص علت جلوگیری از نصب آنتن‌های BTS، پیشنهاد کرد که ایرانسل و تالیا از فضاهای در اختیار اپراتور اول استفاده کنند!
مهندس محمدعلی عابدی، مدیرکل اداره مخابرات سازمان شهرداری، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: زمان‌بر بودن نصب دکل‌های BTS و تملک اماکن به منظور نصب آنتن‌ها مشکل اصلی اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه و تالیا است، بنابراین شرکت سایت شرینگ می‌تواند با هدف استفاده‌ مشترک در فضاهای عمومی برای نصب دکل‌های BTS، این مشکل را برطرف نماید.

وی گفت: در صورتی که اپراتورها بتوانند مشکلات خود را در مرحله نصب آنتن‌ها برطرف نمایند، واگذاری تلفن همراه از سوی تمام اپراتورها به روز صورت خواهد گرفت و در این حالت است که رقابت سازنده‌ای بین اپراتور اول و دوم و تالیای پیمانکار صورت خواهد گرفت.

عابدی، مدعی شد: این سه شرکت از امکانات و توانایی کافی برای رقابت سازنده بهره‌مندند، اما در زمینه ارتباطات رادیویی با برخی مشکلات مواجه‌اند.

مدیرکل اداره مخابرا ت سازمان شهرداری تهران، همچنین معتقد است: زمانی که اجازه داده شد اپراتور اول 25 متر از فضا و اماکن دولتی را برای نصب دکل‌ها به کار گیرد، به ورود اپراتور دوم که متعلق به بخش خصوصی است، توجه نشد.

وی گفت: اپراتور دوم، با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده انتظاراتی دارد، اما شهرداری متولی حفظ حقوق شهروندان بوده و اجازه ندارد اماکن عمومی را در اختیار اپراتورها قرار دهد، با این حال، شرکت سایت شرینگ، می‌تواند سایت‌های موجود را بررسی کند تا فضاهای عمومی موجود را در اختیار اپراتورهای تلفن همراه گذاشته و یا سازه‌های دکل‌های BTS را در صورت لزوم تقویت کنند.

  • ۸۶/۱۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">