ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شوک فدرال رزرو به رمزارزها

| شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۰۳:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

با واکنش بازارها به اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، اتریوم روز چهارشنبه در سطح ۱۷۰۰ دلار بسته شد.

به گزارش خبرآنلاین، پاول در سخنانی پس از جلسه روز سه شنبه اشاره کرد که اگر داده ها نیاز به اقدام را نشان دهند، فدرال رزرو می تواند به افزایش نرخ بهره ادامه دهد. بیت کوین نیز با این خبر تقویت شد و دوباره به منطقه ۲۳۰۰۰ دلاری صعود کرد.

بیت کوین (BTC) روز چهارشنبه به دنبال اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، بالاتر رفت.

پاول دیروز در سخنرانی خود گفت: "واقعیت این است که ما به داده ها واکنش نشان خواهیم داد. بنابراین اگر به دریافت گزارش‌های قوی از بازار کار یا گزارش‌های تورم بالاتر بر بخوریم، ممکن است این اتفاق بیفتد که باید بیشتر از آنچه که قیمت‌گذاری شده است نرخ‌ها را افزایش دهیم.»

بیت کوین اوایل امروز، کمتر از ۲۴ ساعت پس از رسیدن به ۲۲۷۸۱.۹۵ دلار، به بالاترین حد روزانه ۲۳,۳۶۷.۹۶ دلار رسید، این حرکت، بیت کوین را به قوی ترین نقطه خود در چهار روز گذشته رساند و زمانی رخ داد که شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه (RSI) به سقف رسید.

شاخص تا سقف ۶۵.۰۰ افزایش یافت، اما حرکت آنقدر قوی نبود که بتواند از این نقطه خارج شود. در زمان نوشتن، این شاخص در ۶۲.۹۲ دنبال می شود، با BTC از بالاترین سطح قبلی سقوط می کند و در حال حاضر در ۲۳۱۹۵.۳۶ دلار معامله می شود.

شوک فدرال رزرو به بازار رمزارز/ اتریوم سد مقاومتی را شکست

اتریوم (ETH) امروز افزایش قیمت‌های بیشتری را تجربه کرد و قیمت‌ها از نقطه مقاومت کلیدی در این فرآیند خارج شدند. پس از پایین‌ترین قیمت ۱۶۲۸.۶۷ دلار در روز سه‌شنبه، ETH/USD به بالاترین سطح ۱۶۸۸.۵۳ دلار در طول جلسه روز پرشتاب رسید.

در نتیجه دستاوردهای امروز، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از سطح مقاومت ۱۶۷۵ دلاری عبور کرد.

مشابه بیت کوین، این حرکت اتریوم را به بالاترین حد خود از روز شنبه رساند و شاخص قدرت نسبی نیز به اوج چهار روزه خود رسید. در زمان نگارش این مقاله، این شاخص در سطح ۶۲.۹۷ قرار دارد که اندکی زیر سقف ۶۴.۰۰ قرار دارد.

گاوهای اتریوم احتمالا در روزهای آینده تلاش خواهند کرد تا این مقاومت را بشکنند، که به ناچار به معنای بازگشت قیمت ها به بالای ۱۷۰۰ دلار خواهد بود.

  • ۰۱/۱۱/۲۲

پول مجازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">