ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شکایت ابرآروان از تحریم اتحادیه اروپا

| دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۰۳:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

ابر آروان از تحریم اتحادیه اروپا به دادگاه عدالت اروپا شکایت برد.

به گزارش آی‌تی آنالیز در متن دعاوی حقوقی و دلایل اصلی این شکایت آمده است، در حمایت از دعوی، خواهان به سه دلیل در قانون استناد می کند.

دعوای اول، ادعا می کند که شورا در اجرای مواد 263 TFEU و مواد 3.1، 3.2 و 12.2 آیین نامه 359/2011 تحریف آشکاری از حقایق و اشتباه آشکار انجام داده است.

دعوای دوم حقوقی، ادعا می کند که شورا وظیفه خود را در ارائه دلایل (کافی) و ارائه دلایلی که استانداردهای کیفی قابل اجرا را برآورده می کند (به ویژه در مورد عینیت معیارهای اعمال شده، در نظر گرفتن منافع متقاضی، ویژگی متناسب تصمیم گیری، در نظر گرفتن منافع تامین کنندگان اتحادیه اروپا، رفتار مساوی با متقاضی، رعایت اصل عدم تبعیض، اجتناب از شخصیت خودسرانه در تصمیم گیری و اجتناب از سوء استفاده از قدرت در تصمیم گیری)، بر خلاف مواد 263 و 296 TFEU و مواد 3.1، 3.2 و 12.2 مقررات 359/2011.

دعوای سوم قانون، ادعا می کند که شورا حق دفاع متقاضی، به ویژه حق استماع و حق بررسی مؤثر قضایی را نقض می کند، برخلاف مواد 296 TFEU و ماده 12.2 مقررات 359/2011.

  • ۰۲/۱۱/۲۳

شرکت ابرآروان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">