ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صد ISP وام گرفته اند

| دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۸۴، ۰۱:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

بیش از یکصد ISP در کشور موفق به دریافت وام از شرکت مخابرات شده‌‏اند و مدارک حدود پنجاه ISP برای دریافت وام در حال بررسی است.
مهندس شهاب بخشیان , رییس هیات مدیره شرکت تماس گستران فردا ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به این‌‏که پس از پی‌‏گیری مستمر انجمن شرکت‌‏های اینترنتی و تشکیل گروه‌‏های کاری مرتبط, بسیاری از اعضای انجمن موفق به دریافت وام شدند, اظهار داشت: این اقدام اولین اقدام گروهی انجام شده از سوی انجمن طی سال‌‏های اخیر بوده که رضایت تعداد زیادی از ISP ها را جلب کرده است.

مهندس بخشیان ، افزود: درخواست مجوز وام بیش از یکصد ISP تصویب و موفق به دریافت وام خود شده‌‏اند و مدارک حدود پنجاه ISP نیز در دست بررسی و پی‌‏گیری بوده که در صورت احراز شرایط لازم , می‌‏توانند وام خود را از شرکت مخابرات دریافت کنند.

وی ، در ادامه در خصوص ارایه هالوگرام کارت‌‏های اینترنتی ، خاطرنشان کرد: وجود برخی شرکت‌‏های بدون مجوز به علت رعایت نکردن فیلترینگ یا قوانین قیمت گذاری , کل صنف را دچار اختلال می‌‏کرد ، به همین منظور انجمن شرکت‌‏های اینترنتی ایران سیاست تهیه هالوگرام را در پیش گرفت.

رییس هیات مدیره شرکت تماس گستران فردا , تصریح کرد: فاز اول این طرح به منظور سنجش کیفیت صورت گرفته و به شرکت‌‏های دارای مجوز از سوی شرکت مخابرات که اصول فیلترینگ را رعایت کرده و بر مبنای قیمت بازار , قیمت گذاری کرده‌‏اند, نشان کیفیت داده شده است.

وی ، در ادامه گفت: کاربران کارت‌‏های اینترنت با استفاده از این نشان و کدی که پشت کلیه هالوگرام‌‏ها درج شده می‌‏توانند هر گونه انتقاد, پیشنهاد یا شکایت خود را به گوش انجمن ISP ها رسانده و انجمن ضمن رعایت حقوق مصرف‌‏کننده و تولیدکننده پیگیری‌‏ها و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

مهندس بخشیان، در پایان خاطرنشان کرد: هولوگرام انجمن شرکت‌‏های اینترنتی به صورت پایلوت برای تعدادی از ISP های فعال کرج ارسال و در میان تعدادی از ISPهای شهر اصفهان نیز توزیع شده است.

  • ۸۴/۰۹/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">