ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طرح افزایش حضور جوانان در محیط اینترنت

| دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۸۷، ۰۸:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: با ایجاد اینترنت ملی جوانان می توانند در فضای داخلی کشور ارتباط برقرار کنند.

محمد قدس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در رابطه با IT و تعاملاتی که در این خصوص انجام شده است افزود: باتوجه به اهمیت IT در سطح کشور، دیدگاه سازمان به این بخش تنها برای ایجاد اشتغالزایی نیست بلکه اهداف دیگری را نیز دنبال می‌کند تا بتوانیم برای تسهیل رفاه عمومی و ایجاد پیشرفت اقدامی مؤثر را انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: سندی در رابطه با IT با وزارت مخابرات در دست تهیه و تنظیم است و سعی داریم تا در مدت یک سال و نیم مانده از برنامه 5 ساله چهارم بتوانیم اقداماتی پایه‌ای و اساسی این بخش را انجام دهیم.

قدس گفت: در صدد هستیم تا IT و امکان ارتباطات جوانان در فضای کشور را افزایش دهیم و تعاملاتی با وزارت فناوری و ارتباطات داشتیم که در اوایل سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

به گفته قدس از جمله اهدافی را که در این بخش دنبال خواهد شد ایجاد اینترنت ملی است تا جوانان بتوانند در فضای داخلی ارتباط برقرار کنند و مشابه اینترنتی است که در حال حاضر برای برقراری ارتباط از آن استفاده می‌شود. این مسئله به نوعی کمک می‌کند تا هر هیئت دینی و فرهنگی جوانان ما حفظ شود.

قدس تصریح کرد: سعی شده تا با تولید کامپیوترهای ارزان قیمت در سطح کشور و تولید با هزینه کم‌تر مشکلات جوانان را در رابطه با تهیه کامپیوتر رفع کنیم.

  • ۸۷/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">