ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طرح بهسازی زیرساخت‌های امن ارتباطی تصویب شد

| دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

طرح توسعه راهبردی، پایداری و بهسازی زیرساخت‌های نوین امن ارتباطی کشور در جلسه شورای اقتصاد به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، جلسه شورای اقتصاد پیش از ظهر امروز دوشنبه به ریاست اسحاق جهانگیری و با حضور وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت، ‌معدن و تجارت برگزار شد که در آن درخواست برخی دستگاه های اجرایی مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
همچنین در این جلسه طرح توسعه راهبردی، پایداری و بهسازی زیرساخت های نوین امن ارتباطی کشور که درخواست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود  پس از ارائه گزارش از سوی وزیر به تصویب رسید.
بر اساس توضیحات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح توسعه راهبردی، پایداری و بهسازی زیرساخت های نوین امن ارتباطی کشور قرار است با سرمایه گذاری از محل منابع داخلی این وزارتخانه به میزان ۲۲۰۰ میلیارد تومان اجرایی شود که مشتمل بر ۴ پروژه توسعه کمی و کیفی پشتیبانی شبکه، توسعه امنیت و صیانت فرهنگی و اجتماعی، اصلاح معماری سازمانی و هوشمند سازی و توسعه راهبردی کسب و کار خواهد بود.  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">