ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای طرح «سلامت الکترونیک» در روستاهای کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دلفان در سخنانی از تشکیل کمیته تخصصی حل مشکل زیرساخت های مخابراتی در شهرستان های دلفان و سلسله خبر داد و اظهار داشت: این کمیته در وزارتخانه ارتباطات با حضور دو نفر از نمایندگان وزارتخانه، نماینده استانداری لرستان، فرمانداران شهرستان های دلفان و سلسله و نماینده مردم این حوزه انتخابیه تشکیل خواهد شد.

وی همدلی، اتحاد و تلاش برای عمران و سازندگی در استان لرستان را بسیار خوب برشمرد و افزود: این اقدام برای آینده استان بسیار با ارزش است و خیلی می تواند در راستای توسعه استان تاثیر داشته باشد و باید قدر این فرصت به وجود آمده را بدانید و به خوبی از این ظرفیت استفاده کنید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه محرومیت زدایی در هر منطقه باید پله پله انجام شود افزود: یکی از موضوعات مهمی که امروز وجود دارد بحث سلامت الکترونیک در روستاها است که موجب خدمات رسانی بهتر بهداشتی و درمانی به مردم می شود که این وزارتخانه با جلساتی که با وزارت بهداشت داشته به دنبال اجرای دقیق و درست این برنامه در کشور است.

واعظی با اشاره به اینکه حتی روستاهای زیر ۲۰ خانوار دلفان باید از خدمات مخابراتی به نحوه مطلوب بهره مند شوند افزود: در این خصوص این وزارتخانه بودجه آن را تامین خواهد کرد و هر چه در کارگروه تخصصی مشکلات مخابراتی تصویب شود بودجه آن را تامین می کنیم.

وی همچنین به اشتغال در حوزه ICT در استان اشاره کرد و افزود: تا دو ماه آینده تمام کارهایی را که مربوط به اشتغال در حوزه ICT بوده را انجام می دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شهرستان های دلفان و سلسله هزینه شده است افزود: با توجه به محرومیت شهرستان دلفان تعهد داده ایم مبلغ قابل توجهی را به این شهرستان در راستای توسعه زیرساخت های  مخابراتی تخصیص بدهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">