ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طرح نسخه الکترونیکی به قوت خود باقی است

| يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: بدون تردید طرح تبدیل نسخه کاغذی بیمه سلامت به نسخه الکترونیکی به قوت خود باقی بوده و بیمه سلامت به دنبال اصلاح و اجرای بهتر این طرح است.

به گزارش سازمان بیمه سلامت، محمد هاشمی درباره برخی مطالب مطرح شده در مورد وظایف بیمه سلامت در زمینه اجرای طرح نسخه الکترونیکی و تبدیل نسخ کاغذی به نسخه الکترونیکی توسط داروخانه‌ها افزود: در جلسه اخیر  انجمن داروسازان ایران با سازمان بیمه سلامت تاکید شد که این انجمن در مورد نسخه پیچی الکترونیک مواردی مطرح کرده و طبیعی است که بیمه سلامت پس از بررسی‌های فنی در صورت مشاهده هرگونه ایراد و مشکل احتمالی، آنها را برطرف می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت بیان کرد: سیاست‌های بیمه سلامت منطبق با سیاست‌های کلان است و با قدرت ادامه می‌یابد.

هاشمی اظهار کرد: اکنون نسخه الکترونیک به روش گذشته پیش می‌رود و اگر تعدیل لازم باشد، به انجمن داروسازان اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی در تیر سال جاری نیز درباره طرح نسخه نویسی الکترونیک گفته بود: طرح نسخه الکترونیکی پس از اجرای آزمایشی در سال گذشته، به طور جدی در سال ۹۹ در حال اجراست و تاکنون بیش از سه هزار داروخانه و بیش از ۹ هزار مطب به این طرح پیوسته‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">