ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عدم تخصیص فرکانس برای توسعه 4G همراه‌اول

| شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل همراه اول گفت: استراتژی این اپراتور توسعه کامل نسل 3 برای استفاده تعداد زیادی از مشترکان است و با توجه به اینکه تعداد کمی از مشترکان قابلیت بهره‌مندی از نسل 4 را دارند، توسعه نسل 4 در مرحله بعد در دستور کار خواهد بود.

وحید صدوقی در پاسخ به سوالی درباره علت توسعه کند نسل چهارم توسط همراه اول، اظهار داشت: اینترنت 4G (نسل چهارم) را برای نقاط پرترافیک و hotspot اجرا می‌‌کنیم.

مدیرعامل همراه اول افزود: 90 درصد گوشی‌های مشترکان نسل 3 را پشتیبانی می‌کنند اما تنها 10 درصد مشترکان قابلیت استفاده از نسل 4 را دارند.

صدوقی در پاسخ به این سوال که اپراتور رقیب در حال راه‌اندازی 4G در تمام مراکز استان‌ها است، آیا همراه اول در این موضوع رقابت نخواهد کرد؟ گفت: اولویت توسعه در همراه اول این است که چه تعداد مشترک از چه کیفیت سرویسی استفاده می‌کنند و در نهایت تصمیم بر این شد که توسعه نسل 3 با تعداد مشترکان زیاد از توسعه نسل 4 با تعداد کم مشترک، سودمند‌تر خواهد بود.

به گزارش فارس صدوقی تصریح کرد: بنابراین از آنجا که آمادگی بیشتری بین مشترکان برای استفاده از نسل 3 وجود دارد با تمام توان نسل 3 را توسعه دادیم و هم‌اکنون همراه اول بزرگترین شبکه نسل 3 از لحاظ تعداد سایت‌های نصب شده و تعداد مشترکان داراست.

مدیرعامل همراه اول افزود: چاره فراگیری نسل 4 بین مشترکان، اجرای طرح باندلینگ سیم‌کارت با گوشی، مودم یا روتر‌های مورد نیاز است.

وی همچنین موضوع فرکانس را یکی دیگر از موضوعات مرتبط عنوان کرد و خاطر نشان کرد: اعلام کرده‌ایم که فرکانس مناسب را برای توسعه نسل 4 نیاز داریم و تا زمانی که فرکانس مناسب را دریافت نکنیم توسعه نسل 4 با کندی انجام خواهد شد.

  • ۹۴/۰۶/۲۱

4G

همراه‌ اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">