ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عدم دریافت اطلاعات "سپهتن" ۴۳ درصد اتوبوس‌ها

| جمعه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۴:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر راه و شهرسازی از نصب سامانه سپهتن روی ۱۰۵۰۰ دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: از این تعداد داده‌های ۶۰۰۰ (۵۷ درصد) اتوبوس قابل دریافت است.
به گزارش تسنیم، شهریار افندی‌زاده اظهار کرد:‌ هدف از راه‌اندازی بخش مسافری سامانه سپهتن، تجهیز 15000 دستگاه اتوبوس به این سامانه است.

وی ادامه داد: تاکنون سامانه و تجهیزات  10 هزار و 500 دستگاه اتوبوس به‌روزرسانی شده است.

وی افزود: در 6 کریدور پر تردد ناوگان اتوبوسی زیر نظر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعمال کنترل‌ها در پاسگاه‌های پلیس راه صورت می‌گیرد. البته در زمان  حاضر از این تعداد، داده‌های حدود 6000 دستگاه قابل دریافت است.

افندی‌زاده با اشاره به اینکه هدف مطلوب تسریع در روند انجام کار تا تکمیل پیاده‌سازی این سامانه بر روی ناوگان موردنظر است، تصریح کرد: به منظور ادامه و تکمیل کار و با توجه به پایان مهلت زمانی توافق‌نامه اولیه، پیش‌نویس قرارداد پشتیبانی سامانه سپهتن اتوبوسی، در اواسط مردادماه 1402 از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به سایر طرفین توافق‌نامه شامل پلیس راهور فراجا و شرکت صاایران ارسال شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: پلیس راهور فراجا ملاحظات و پیشنهادات اصلاحی خود را در ابتدای شهریور ماه به سازمان ارسال کرده که با اعمال اصلاحات و ملاحظات مذکور، نسخه اصلاحی قرارداد برای امضاء به شرکت صاایران ارسال شده است.

افندی‌زاده اضافه کرد: با نصب این سامانه و کنترل وسایل نقلیه عمومی، رفتار رانندگان در طول سفر، مجوزهای لازم برای حمل بار و مسافر، تخلفات رانندگی و ایمن بودن سفر بررسی و کنترل می‌شود و در نتیجه کاهش تصادفات، جانباختگان و مصدومان حوادث رانندگی را به دنبال خواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">