ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران با ارائه پیشنهادی خواهان الحاق ماده ۳۱ به مصوبه جدید این شورا شد و گفت: در دوره های قبل در هنگام مصوبه  تعیین عوارض صدور مجوز نصب دکلها یک اشتباه صورت گرفته و  با اضافه شدن یک صفر عدد ۸ هزار به ۸۰ هزار تغییر کرده است که حالا پیشنهاد می شود با کاهش عوارض صدور مجوز نصب دکلها و همچنین کاهش مدت اعتبار مجوز آنها از دو سال به یک سال موافقت شود.

میرلوحی در مخالفت با این پیشنهاد گفت: ۴ هزار آنتن در تهران داریم و یک پنجم تلفن های همراه در تهران فعال هستند اما شهرداری هنوز نتوانسته از این دکلها درآمدی داشته باشد و ما به جای کاهش این درآمد باید به فکر وصول سهم مدیریت شهری باشیم.

به گزارش ایسنا افشین حبیب زاده نیز با بیان این که در قانونگذاری استدلال یک صفر اضافه درست نیست و باید استدلالهای بهتر بیاورند اظهار کرد:  به نظر من اشتباه عبارتی صورت نگرفته است.

صابونچی نماینده شهرداری در دفاع از این پیشنهاد گفت: به واسطه این مصوبه به طور میانگین سالانه یک دکل باید به شهرداری تهران ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت کند که این رقم عوارض در شهری مثل مشهد ۴ تا ۵ میلیون تومان است و جالب است بدانید که سازمان تنظیم ارتباطات رادیویی در نامه ای رسمی به شهرداری به این مصوبه اعتراض کرده و به استناد همین مصوبه شرکت به سمت ابطال دکلهایشان رفتند.

به گزارش ایسنا، نهایتا پیشنهاد الحاقی کاهش عوارض صدور مجوز نصب دکلها به تصویب رسید و به عنوان ماده ۳۱ در این لایحه به ثبت رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">