ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرنا- ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با صدور فراخوانی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای طراحی و تولید چیپ‌های کارت هوشمند ملی و گذرنامه دعوت کرد.

با توجه به اهمیت توسعه فناوری‌های با تکنولوژی بالا و نیازهای موجود کشور، ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به حمایت از طرح‌های فناورانه سه حوزه «طراحی، ساخت و تولید پمپ‌های خلا توربومولکولار»، «طراحی چیپ کارت ملی هوشمند و گذرنامه» و «تولید اعداد تصادفی کوانتومی ایمن پرسرعت» کرده است.

براساس این فراخوان، طرح‌های ارسالی در کارگروه تخصصی ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارزیابی و در صورت پذیرش، از تسهیلات کم‌بهره و کمک بلاعوض، بهره‌مند مییشوند.

همچنین معیارهای داوری طرح‌ها، معیارهای فنی، تجاری و نوآوری خواهد بود و این فراخوان از ۷ دی تا ۷ بهمن‌ماه امسال ادامه خواهد داشت.

شرکت‌های متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">