ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فراخوان بررسی میزان استفاده از سامانه «شاد»

| سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

پژوهشگاه مطالعات آموزش ‌و پرورش برای مشارکت در تکمیل پرسشنامه بررسی میزان و چگونگی استفاده از «سامانه شاد» و ارزیابی برنامه‌های «مدرسه تلویزیونی ایران» در روزهای مواجهه با ویروس کووید 19 و شیوع بیماری کرونا، فراخوان داد.

به گزارش فارس، پژوهشگاه مطالعات آموزش ‌و پرورش به منظور بررسی میزان و چگونگی استفاده از «سامانه شاد» و ارزیابی برنامه‌های «مدرسه تلویزیونی ایران» در نظر دارد، در قالب پرسشنامه‌ای نقطه‌نظرات معلمان و مطالب مورد توجه دانش‌آموزان در میزان و چگونگی استفاده از «سامانه شاد» و برنامه‌های «مدرسه تلویزیونی ایران» در روزهای مواجهه با ویروس کووید 19 و شیوع بیماری کرونا را دریافت و پس از بررسی و تحلیل در اختیار سیاست‌گذاران و دست‌اندرکاران نهاد آموزش‌وپرورش کشور قرار دهد.

پیوند اول این پرسش‌نامه ویژه مشارکت معلمان و پیوند دوم ویژه مشارکت دانش‌آموزان و ارائه پاسخ به پرسش‌هایی بسته‌پاسخ و نیز تعدادی پرسش بازپاسخ باهدف ایجاد امکان توصیف مسائل و نکات موردنظر شرکت‌کنندگان و در سه بخش 1- اطلاعات‌پایه و میزان دسترسی به فناوری‌های دیجیتال ۲- دسترسی به سامانه شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد)۳- برنامه‌های مدرسه تلویزیونی ایران تنظیم شده است.

پیوند پرسش‌نامه الکترونیکی یاد شده از طریق سامانه شاد نیز در دسترس دانش‌آموزان و معلمان تمامی دوره‌های تحصیلی به منظور تکمیل و ارسال قرار گرفته است.

  • ۹۹/۰۵/۲۱

شبکه شاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">