ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای اربعین سال جاری فروش اینترنتی بلیت ممنوع است و فقط ایرلاین‌ها مجاز به فروش اینترنتی بلیت در سایت خود هستند.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در خصوص ممنوعیت فروش اینترنتی بلیت هواپیما برای ایام اربعین اظهار داشت: به دلیل تخلف‌هایی که در ایام اربعین سال گذشته منجر به گرفتاری مردم در فرودگاه‌های نجف و بغداد شد، در شورای حمل‌ونقل و لجستیک تصمیمی اتخاذ شد که بر اساس آن برای اربعین سال جاری فروش اینترنتی بلیت ممنوع است و فقط ایرلاین‌ها مجاز به فروش اینترنتی بلیت در سایت خود هستند که باید نسبت فروش خود پاسخگو باشند.

وی افزود: این تصمیم در راستای حفظ رفاه و آسایش زوار عزیز در ایام اربعین اتخاذ شد، زیرا سال گذشته بلیت‌هایی به مردم فروخته شده بود که وجود خارجی نداشتند.  

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به صدور بیش از ۶۵۰ مجوز پرواز به عراق برای جابه‌جایی زوار اربعین حسینی گفت: وزارت راه و شهرسازی محدودیتی برای صدور مجوز پرواز ندارد و تا جایی که فرودگاه بغداد و نجف ظرفیت پذیرش داشته‌ باشند و طبق هماهنگی ظرفیت خود را اعلام کنند، مجوز صادر می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">