ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فضای مجازی عرصه درخشش بسیج بود

| جمعه, ۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۰۳:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: در شرایط فعلی ما درگیر جنگ شناختی گسترده و عمیق با دشمن هستیم که بر ذهن و افکار مردم از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و هوش مصنوعی درحال تأثیرگذاری است. ما باید بتوانیم با دشمن در این عرصه با استفاده از فضای مجازی، مقابله و دفاع کنیم و از عملیات‌های آفندی استفاده کنیم.
به گزارش صداوسیما، سردار محمود توکلی صبح امروز در آئین افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پایتخت ضمت خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان و تبریک هفته بسیج و تشکر از عوامل اجرایی رویداد افزود: فضای مجازی در این زمینه کارآمد و با اهمیت‌تر از مدل‌های سنتی است؛ دنیای دیجیتال و سایبری می‌تواند به گونه‌ای معجزه‌آسا نقش‌آفرین باشد با عبارت‌های هوشمندانه و یا در قالب‌ یک عکس یا چند ثانیه موشن یا محصولات و ابزارهای دیگر می‌توانیم به اندازه چند هزار ساعت سخنرانی سخنران صاحب علم تاثیرگذار باشیم پس محور بعدی بحث فضای مجازی و مقابله با جنگ شناختی دشمن است.

وی افزود: مهمترین عرصه‌ای که بسیج در آن خوش درخشیده است عرصه فضای مجازی بوده است که ما دیر آن را شروع کردیم اما توفیقات بسیار بزرگ بود زیرا شما جوانان با مجاهدت و فرهنگ بسیجی و پیدا کردن راه‌های میانبر توانستید فرمول غلبه بر دشمن را پیدا کنید و به توفیقات برسید البته مسیر باقی مانده طولانی است و اتفاقاتی که در آن می‌افتد نمادی و تصاعدی و لحظه‌ای است باید بدانید آینده متعلق به فضای مجازی و فناوری‌های این حوزه است.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) افزود: ما به نظرمان نمی‌رسید ۱۰ سال آینده چنین رویدادهایی را در فضای مجازی مشاهده کنیم و حتی نمی‌توانیم بگوییم آینده دیجیتال و فضای مجازی چگونه خواهد بود ولی باید بروز بوده و آن را در نظر داشته باشیم تا چالش‌ها را حل کنیم. 

  • ۰۲/۰۹/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">