ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فعالیت شرکت‌های گلدکوئیست حرام است

| شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۸۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ | ۱ نظر

نماینده ولی فقیه دراستان همدان و امام جمعه همدان گفت: تجارت گلدکوئست قمار است و بسیاری از مراجع عظام تقلید شیعه فعالیت این شرکت‌ها را حرام دانسته‌اند.

آیت الله "غیاث‌الدین محمدی" روز جمعه درجمع نمازگزاران در حسینیه امام (ره) افزود: یک مسلمان باید خود را تطهیر کرده‌و از ورود مال حرام به خانه خود جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: این یکی از ترفندهای شیطانی دشمنان است که مسلمانان باید هوشیار باشند.

وی اظهار داشت: این شرکت‌ها با دادن وعده و وعیدهای نادرست مردمی را که نسبت به فعالیت آنان آگاهی ندارند، جذب می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام برخی از صاحبنظران تاکنون ‪ ۲۴۰‬میلیون دلار ارز از کشور خارج شده است در حالیکه با این مبلغ می‌توان ‪ ۲۰‬کارخانه خودرو سازی کشور را به دانش جدید تجهیز و نو کرد.

وی اضافه کرد:هم چنین با این سرمایه می‌توان ‪ ۳۶۰‬هزار شغل مولد در کشور ایجاد کرده و اشتغالزایی کرد.

محمدی در ادامه اظهار داشت: دانشجویان باید در خلال جست و جوی علمی به دنبال حقیقت معنوی خود نیز باشند.

  • ۸۴/۰۷/۲۳

نظرات  (۱)

خوب حالا اگر این مبلغ واقعیت داشته باشه بیاین یه محاسبه باهم بکنیم باشه؟ خوب من میگم 240 میلیون دلار اگر به دلاری 900 تومان هم باشه میشه 216000000000 تومان تازه اگه هیچ برگشتی نداشته باشه من میخوام همه چیز به نفع شما باشه این در حالی استش که امروزه در ارمنستان ترکیه افغانستان و پاکستان و .... خرید انجام میشه و پورستان و یا همان ارز وارد کشور میشه ما میگیم اصلاً اینا صحت نداره حالا این مبلغ که خارج شده توسط چند نفر اتفاق افتاده اصلاً چرا افتاده آره این پول رفته ولی دقبال این پول هزاران نفر پولدار شدن و درآینده میلیونها دلار وارد کشور خواهد شده این تااینجا. حالا ببینیم این 300 میلیارد تومانی که در کرج اختلاس شد یا 210 میلیارد تومانی که در اصفهان و تهران اتفاق افتاد چند نفر خارج کردند آیا دولت در مقابل آنها چه اقداماتی انجام داد. ببینید بهترین راه برای حل این مشکل قضاوت دوطرفه است و این مستلزم مشاجره و بحث و گفتگو میباشد شاید اینطوری مردم بیشتر به حرفهای مراجع اهمیت بدن. با تمام مخالفتها و تبلیغات بازهم مردم در حال فعالیت هستند و این نشانگر دوگانگی در کشور می باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">