ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فیس‌بوک نشست بازاریابی خود را لغو کرد

| شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

ایرنا- کمپانی فیس‌بوک به دلیل نگرانی از شیوع ویروس مرگبار کرونا، اجلاس جهانی بازاریابی خود را که قرار بود در اوایل ماه مارس (اسفندماه) در سانفرانسیسکو برگزار شود، لغو کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی «سی‌نت»، آنتونی هریسون سخنگوی فیس‌بوک با اشاره به خبر لغو این رویداد که انتظار می‌رفت حدود ۴ هزار شرکت کننده داشته باشد، گفت: «اولویت ما حفظ سلامتی و امنیت تیم‌هایمان است. بنابراین با توجه به بالا گرفتن خطر ویروس کرونا برای بهداشت عمومی، محض احتیاط نشست جهانی بازاریابی خود را لغو کردیم.»
علاوه بر این، ترس از کرونا همچنین باعث شد تا کمپانی IBM نیز از شرکت در کنفرانس آراس‌ای (RSA) انصراف دهد. آراس‌ای یکی از بزرگترین و معتبرترین کنفرانس های سالانه حوزه امنیت اطلاعات است که ضمن آن شرکت های مختلف از فناوری‌ها، محصولات و راهکارهای امنیتی جدید خود رونمایی می‌کنند.
کنفرانس آر اس ای بعدی از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ در سانفرانسیسکو آمریکا برگزار می‌شود.
IBM یکی از اسپانسرهای کنفرانس آراس‌ای است که به طور معمول بیش از ۴۰ هزار نفر در آن شرکت می‌کنند.
اما حال این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که، «در خصوص رویدادها و سفرهایی که با ویروس کرونا مرتبط باشند، حفظ سلامتی کارکنان IBM دغدغه اصلی ماست. بنابراین در کنفرانس آراس‌ای امسال شرکت نمی‌کنیم.»
با توجه به آن که ویروس کرونا حتی در دوره نهفتگی نیز مسری است، غول‌های فناوری از این که در جریان همایش‌ها و رویدادهای بزرگ بین‌المللی مردم را از نقاط مختلف جهان در یک جا جمع کنند، نگرانند. کنگره جهانی موبایل نیز که قرار بود در بارسلونای اسپانیا برگزار شود، به دلیل همین نگرانی‌ها و در پی انصراف مهره‌های اصلی چون سامسونگ، آمازون، ال جی، اریکسون و غیره سرانجام لغو شد.
ویروس تنفسی کرونا که نخستین بار در دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (دی ماه) در ووهان چین ظاهر شد، تا زمان نگارش این گزارش یک هزار و ۵۲۶ قربانی برجای گذاشته و ۶۷ هزار و ۱۰۵ تن را آلوده کرده است.

  • ۹۸/۱۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">