ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فیلیپینی‌ها معتادترین مردم دنیا به اینترنت

| دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

مردم فیلیپین در سال 2018 به طور میانگین 10 ساعت و 12 دقیقه آنلاین بوده‌اند و این بالاترین میزان حضور کاربران در شبکه های اجتماعی است.

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس، نتایج به دست آمده نشان می دهد که شبکه‌های اجتماعی بیشترین زمان کاربران اینترنت در فیلیپین را به خود اختصاص داده‌اند و مردم این کشور روزانه به طور میانگین چهار ساعت و 12 دقیقه به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند. میانگین جهانی حضور در این شبکه‌ها دو ساعت و 16 دقیقه است.
مردم برزیل نیز با 9 ساعت و 29 دقیقه فعالیت روزانه در رتبه دوم فهرست بیشترین زمان استفاده از اینترنت در جهان قرار دارند. تایلند، کلمبیا و اندونزی نیز در رتبه‌های بعدی جای گرفته‌اند.
نکته جالب این است که مردم ژاپن کمترین زمان حضور در اینترنت را به خود اختصاص داده اند که روزانه به طور میانگین سه ساعت و 45 دقیقه است.
تاثیرات اینترنت بر جامعه و انسان نه تنها اجتناب ناپذیر بوده، بلکه در برخی موارد تعیین کننده چشم‌انداز توسعه انسانی و تغییرات اجتماعی است.
بر این اساس، شیب تغییرات در جوامع اینترنتی چنان بالا و با سرعت زیاد است که در هر سال می‌توان شاهد تغییرات و تولید بی‌نظمی‌ها و شکل‌گیری نظم‌های اجتماعی و فردی جدید بود. آنچه که در این راستا حائز اهمیت است، تغییرات ساخت سیاسی متناسب با تحولات اجتماعی و جلوگیری از آسیب های احتمالی گسترش فضای مجازی است.

  • ۹۷/۱۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">