ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قرارداد «ترک‌سل» به مجلس می رود

| شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۸۴، ۰۵:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات، طرف ایران‌سل و حتی ترک‌سل و مدیر عامل بانک ملی دعوت شده تا روز دوشنبه در کمیسیون صنایع حاضر شده و در خصوص قراداد اپوراتور دوم تلفن همراه توضیح دهند.

دکتر رمضان‌علی صادق‌زاده، رییس کمیته‌ی مخابرات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: چند روز قبل مدیر عامل صاایران در مصاحبه‌ای خبر از انصراف ترک‌سل داد، ولی در جایی به طور رسمی اعلام نشده که ترک‌سل انصراف داده و در جاهایی هم اعلام شد که کنسرسیوم ایران‌سل مایل نیست، طرف ترک با آنها مشارکت کند.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به منظور مشخص شدن این وضعیت و اینکه بفهمیم مساله‌ی چگونه پیش می‌رود و آیا وزارتخانه به موضوع نظارت دارد یا نه؟ از وزیر ارتباطات، طرف ایران‌سل و حتی ترک‌سل و مدیر عامل بانک ملی دعوت شده تا روز دوشنبه در کمیسیون حاضر شده و توضیح دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه وزارت ارتباطات به عنوان کارفرمای اصلی باید بر موضوع و بر عملکرد کنسرسیوم نظارت داشته باشد، برای هر چه سریع‌تر اجرایی شدن پروژه، این جلسه تشکیل می‌شود؛ چرا که مردم نیز طبق قرارهای قبلی منتظر هستند سیم کارت‌های با قیمت 150 هزار تومان را تا پایان سال دریافت کنند.

  • ۸۴/۰۶/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">