ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قطع اینترنت عرضه سوخت را مشکل کرد

| سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای تأمین فرآورده‌های نفتی درباره گزارش‌هایی مبنی بر عدم پرداخت هزینه سوخت در برخی جایگاه‌ها گفت: برخی به جایگاه‌ها مراجعه و در اعتراض پولی پرداخت نمی‌کنند، این در حالی است که این پول متعلق به کارگر جایگاه است، این گروهی که این‌گونه رفتار می‌کنند اخلاق شهروندی ندارند، اهانت و ناسزاگویی به جایگاه‌دار انصاف نیست، جایگاه‌داران آخرین حلقه توزیع سوخت در کشور هستند و درست نیست این‌گونه با آنها رفتار شود.
ناصر رئیسی‌فرد در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد آخرین وضعیت جایگاه‌های عرضه سوخت بعد از سهمیه‌بندی و تغییر قیمت بنزین اظهار کرد: به دلیل تصمیم یکباره و عدم اطلاع قبلی از آغاز سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین، جایگاه‌داران آمادگی لازم را نداشتند که حتی به خسارت به برخی جایگاه‌ها منجر شد، اما با تمامی اوصاف جایگاه‌دار خود را مکلف به خدمت‌رسانی می‌داند.
وی با بیان این‌که فعلا جایگاه‌ها در سطح کشور با خطراتی مواجه‌اند، گفت: قطعی اینترنت خرید سوخت را از سوی جایگاه‌داران با مشکل مواجه کرده است. بسیاری از رانندگان به علت نداشتن امنیت از انتقال سوخت به جایگاه‌ها امتناع می‌کنند، حمل بار با مشکل مواجه شده و این ممکن است باعث شود جایگاه‌ها به دلیل نرسیدن سوخت تعطیل شوند.  رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای تأمین فرآورده‌های نفتی گفت: فعلا آماری از افزایش یا کاهش مصرف سوخت در دسترس نیست، اما آنچه مسلم است مردم به دلیل عدم اعتماد به مسؤولان، بیشتر از قبل دنبال سوختگیری هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">