ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

 مدیرکل ارتباطات و فنّاوری اطلاعات استان تهران با بیان اینکه امروز خدمات ارتباطی از نیازهای اساسی و مهم است خواستار مدیریت قطع برق در مناطق مختلف استان برای جلوگیری از قطع ارتباطات مردم بویژه دانشجویان و دانش آموزان شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فنّاوری اطلاعات استان تهران، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فنّاوری اطلاعات این استان در جلسه هماهنگی بررسی راهکار های پایداری شبکه برای جلوگیری از قطع ارتباط شهروندان گفت: قطع برق و به دنبال آن قطع ارتباطات مناطق مختلف کشور بویژه استان تهران برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است، بنابراین برای مدیریت این شرایط ضرورت دارد مدیریت توزیع برق استان همکاری لازم را با ما  داشته باشند تا بتوانیم با حداقل قطعی ارتباط شرایط موجود را مدیریت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا علاوه بر ارائه خدمات آموزشی در بستر فضای مجازی خدمات دولت الکترونیکی-بانکداری الکترونیکی که از نیازهای اساسی مردم است بر بستر فضای مجازی ارائه می شود که طبیعتاً با قطع ارتباطات دریافت این خدمات امکانپذیر نیست با توجه به مطالب گفته شده توجه و تلاش برای به حداقل رساندن این شرایط یک الزام است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">