ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قطع گسترده برق و اینترنت در ونزوئلا

| يكشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

سایت نظارتی نت‌بلاکز گزارش داد، قطعی برق گسترده در شمال و غرب ونزوئلا ثبت شده و این مساله مشکلاتی را هم در ارتباطات اینترنتی پنج استان آن ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، طبق گزارش نت‌بلاکز، در مجموع ۱۶ استان از ۲۳ استان ونزوئلا تحت تاثیر قرار گرفته‌اند اما برق کمتر از نیمی از استان‌های تاچیرا، مریدا و کارابوبو وصل شده است. این استان‌ها بیشترین تاثیر را پذیرفته‌اند.

سازمان حقوق بشری "ردس ایودا" ونزوئلا در پیامی توییتری اعلام کرد، قطع برق در این کشور همچنین مشکلاتی در ارتباطات اینترنتی پنج استان ایجاد کرده است.

براساس گزارش ناظران و تحلیلگران، قطعی برق در ونزوئلا به علت کمبود سرمایه‌گذاری در زیر ساخت و فرسودگی تجهیزات است. با این حال خورخه رودریگز، وزیر ارتباطات ونزوئلا پس از قطعی برق تابستان گذشته در کاراکاس گفت، این‌ اتفاقات به علت "حمله الکترومغناطیسی" که اصلی‌ترین سیستم برق آبی این کشور را هدف گرفت، رخ داد.

ماه مارس، حادثه‌ای در نیروگاه برق آبی سیمون بولیوار که بزرگترین تامین‌کننده برق این کشور است، رخ داد که قطعی برق طولانی‌ به همراه داشت و ۲۰ استان ونزوئلا درگیر شدند. فعالیت نهادهای دولتی و کارآفرین ونزوئلا در سراسر این کشور تقریبا برای یک هفته متوقف شد.

  • ۹۸/۱۰/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">