ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مالزی هم بیت کوین را ممنوع می‌کند

| شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

دومینوی ممنوعیت استفاده از ارزهای مجازی این بار به مالزی رسید و بعداز ممنوعیت بکارگیری ارزهای رمزنگار در چین و کره جنوبی، اکنون مالزی به دنبال اعمال این ممنوعیت است.

به گزارش ایلنا و به نقل از کوین دسک، رئیس بانک مرکزی مالزی گفت: ممنوعیت استفاده از ارزهای رمزنگار در این کشور غیر محتمل نخواهد بود و در حال بررسی این مسئله هستیم.

وی در جمع خبرنگاران در حاشیه «کنفرانس جرائم مالی» در «کوالالامپور» اظهار داشت: تا پایان سال جاری میلادی در مورد ممنوعیت استفاده از ارزهای مجازی در  مالزی یا استفاده از آنها با توجه به قوانین داخلی رگولاتور مالی این کشور تصمیم گیری خواهیم کرد.  

رئیس بانک مرکزی مالزی در بیانیه‌ای اعلام کرد، در صورت مجاز اعلام شدن استفاده از ارزهای مجازی، باید جمع آوری اطلاعات به گونه ای باشد که این اطمینان حاصل شود، امور تجاری با ارزهای رمزنگار شفاف است.  

البته پیش از این بانک مرکزی مالزی در ماه گذشته میلادی به سرمایه گذاران نسبت به تجارت در شبکه «بلاک چین» هشدار داده بود.

بر پایه این گزارش، کشورهای بزرگ اقتصادی از جمله چین و کره جنوبی استفاده از ارزهای رمزنگار را ممنوع اعلام کرده اند؛ ضمن اینکه آمریکا، کانادا و سنگاپور هم نسبت به استفاده از ارزهای مجازی و سوء استفاده از آنها در جرائم مالی هشدار داده‌اند.

  • ۹۶/۰۷/۱۵

بیت کوین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">