ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مایکروسافت از خرید تیک تاک انصراف داد

| دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

مایکروسافت به طور رسمی از خرید شرکت تیک تاک انصراف داد و اعلام کرد بایت دنس مالک تیک تاک پیشنهاد آن برای خرید تیک تاک را رد کرده است.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، به دنبال تهدیدات ترامپ بر علیه تیک تاک و توصیف کردن آن به عنوان یک تهدید امنیتی برخی شرکت های امنیتی برای خرید این شرکت پیش قدم شدند تا تیک تاک با هویت آمریکایی در خاک این کشور به فعالیت ادامه دهد. یکی از این شرکت ها مایکروسافت است که حالا مشخص شده پیشنهاد آن برای خرید تیک تاک رد شده است.

مایکروسافت دیروز عصر بیانیه کوتاهی صادر کرد و رد پیشنهاد خود توسط بایت دنس را تایید کرد. شنیده می شود که پیشنهاد اوراکل برای خرید تیک تاک برای بایت دنس جذاب تر بوده است. در میان شرکت های باقی مانده در آمریکا که به خرید تیک تاک تمایل دارند، اوراکل جذاب ترین پیشنهاد را ارائه کرده است.

گفته می شود مایکروسافت به دنبال اعمال تغییراتی در خدمات تیک تاک نیز بوده ولی به جزئیات این تغییرات پیشنهادی اشاره ای نشده است. ترامپ تا 15 سپتامبر به بایت دنس فرصت داده تا تیک تاک را به یکی از شرکت های امریکایی علاقمند به خرید آن بفروشد.

  • ۹۹/۰۶/۲۴

تیک تاک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">