ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کار گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس گفت: باید توافقی میان وزارت ارتباطات و صداو سیما صورت بگیرد چراکه نمی‌خواهیم از طریق جنگ و جدال وارد شویم.

«رمضانعلی سبحانی‌فر»، رئیس کار گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس، در واکنش به صحبت‌های وزیر ارتباطات در مورد فرکانس‌هایی که در اختیار صداو سیما هستند، به برنا گفت: مجلس در زمینه بازگشت مجدد فرکانس‌ها از صدا و سیما به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمی‌تواند کاری کند چراکه در این رابطه قانون وجود دارد و براساس همین قانون فرکانس‌ها در اختیار این وزارتخانه است. این دو باند فرکانسی 700 و 800 که قبلا به صدا و سیما واگذار شده، بلا استفاده است و استفاده بهینه از آن نمی‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر به این فرکانس‌ها نیاز داریم، وزارت ارتباطات می‌تواند طی توافقی با صدا و سیما این فرکانس‌ها را مجددا در اختیار بگیرد که از این فرکانس‌ها، استفاده بهینه شود.

سبحانی‌فر با اشاره به اینکه شخص وزیر ارتباطات می‌تواند این فرکانس‌ها را از صدا و سیما پس بگیرد، خاطرنشان کرد: باید توافقی صورت بگیرد چراکه نمی‌خواهیم از طریق جنگ و جدال وارد شویم.

رئیس کار گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس ضمن اشاره به اقدامات مجلس دهم در این زمینه ادامه داد: در بودجه سال 98 پیشنهاد کردیم که منافع حاصل از این فرکانس‌ها به صورت 50-50 میان این وزارتخانه و صدا و سیما تقسیم شود که از این طریق، هر دو طرف بتوانند استفاده کنند که متاسفانه این پیشنهاد رأی نیاورد و از بودجه، حذف شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">