ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: یکی از کارهای مهمی که در آغاز مجلس باید آن را شروع کنیم پیگیری بحث شفافیت آرای نمایندگان است، این امر باعث این می شود هر نماینده با تحقیقات کامل در زمینه‌های مختلف رای دهد.

به گزارش فارس، بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره انتقاداتی که درباره فضای مجازی و صدا وسیما می‌شود، بیان کرد: هدفم از حضور در مجلس این است که اگر هیچ کاری نتوانم انجام دهم و فقط یک کار انجام دهم این باشد که فضای مجازی کشور، که اوضاع آشفته ای دارد را سامان ببخشم و با این کار خداوند را شاکر می شوم.

نوباوه گفت:‌ بحث فضای مجازی و رفتارهایی که در آن انجام می گیرد 100 درصد سیاسی است! و اگر ارگانی آن را بخواهد سامان دهد می گویند به کسب و کار مردم آسیب وارد می شود! دولت فعلی با همین شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام بود که توانست رای بیاورد و اوضاع مملکت به اینجا رسیده است. مطمئن باشید از شبکه ملی اطلاعات حمایت خواهم کرد و بحث آن را به مجلس خواهم آورد.

وی اظهار داشت: بنده 8 سال است که قانون را برای صداو سیما نوشته‌ام و آن را بازنگری کرده ام ولی مانع عملی شدن آن شده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اولین کاری که بعد از حضور در مجلس خواهم کرد این است که وزیر ارتباطات را به مجلس می‌آورم! وی در مجلس باید برنامه 3 ماهه  آینده خود را اعلام کند، اگر این کار را آقای آذری جهرمی انجام ندهد پای استیضاح راوسط خواهم کشید. برای بهبود مملکت دست به این اقدام خواهم کرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در تلویزیون ایران فیلم ها و سریال‌ها فرهنگ غربی را به مردم آموزش می دهند و زندگی ساده و اسلامی را بازگو نمی کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">