ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجوز ایرانیان‌نت تمدید شد

| يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت مجوز اپراتور فیبر نوری که قرار بود خدمات دسترسی فیبر نوری به منازل را محقق کند، گفت: پیش از این نیز در مور فعالیت این نوع اپراتور قرار بر تمدید مجوز فعالیت آن بود که در این زمینه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای آن تصمیم گیری کرده است.

وی ادامه داد: فعالیت اپراتور فیبر نوری تداخلی با فعالیت اپراتورهای جدید ارتباطات ثابت ندارد و این اپراتورها می توانند فعالیت های خود را در تمام محورهایی که پروانه آنها اجازه می دهد ادامه دهند اما مشکل اینجاست که اپراتورهای FCP هنوز خودشان را آماده ارائه خدمات نکرده اند وگرنه برای ارائه خدمات فیبر نوری  (FTTC)مانعی ندارد همچنین مانعی برای ارائه تلفن ثابت نخواهند داشت.

وزیر ارتباطات گفت: برای ارائه تلفن ثابت این اپراتورها باید با شرکت ارتباطات زیر ساخت، معاونت امنیت شبکه و شرکت مخابرات ایران مذاکره کنند چنانچه این مذاکرات به نحو مطلوب پیش نرود و نتوانند با هم توافق کنند ما در این زمینه تصمیم گیری خواهیم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">