ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از تصویب دستورالعمل صدور اجازه استفاده از فیبر تاریک زیرساخت خبر داد و گفت: این سرویس فقط در محدوده داخل استانی و مسیرهایی که تامین ارتباط از طریق سایر امکانات ممکن نباشد ارایه می شود.

به گزارش شرکت ارتباطات زیرساخت، صادق عباسی شاهکوه از تصویب شرایط و  دستورالعمل صدور اجازه استفاده از تار تاریک خبر داد و گفت: به موجب این دستورالعمل، اجازه استفاده از تار تاریک به عنوان سرویس جدید، فقط در محدوده داخل استانی و مسیرهایی در کشور میسر می شود  که تامین ارتباط از طریق سایر امکانات موجود در سبد محصولات شرکت، امکان نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار کرد: شرکت ارتباطات  زیرساخت به منظور توسعه خدمات ارتباطی و شبکه ملی اطلاعات و استفاده بهینه از سرمایه گذاری های انجام گرفته در سطح شبکه های مادر مخابراتی سرویس" اجازه استفاده از تار تاریک" را ارائه می کند.

 وی تصریح کرد: این سرویس جدید به دارندگان پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه های ارتباطی ثابت و سیار از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارایه می شود.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: در آینده ای نزدیک، فرآیند واگذاری و تجاری‌سازی تار تاریک در شبکه انتقال کشور نهایی و این اقدام با کمک به افزایش کیفیت خدمات، باعث تقویت بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب و کارهای دیجیتالی در سراسر کشور  خصوصا نقاط محروم و دور افتاده شود.

 وی از دارندگان پروانه خواست که تقاضای خود را برای مسیرهای مورد نظر به امور تجاری  شرکت ارایه کنند تا مقدمات واگذاری فراهم شود و پس از نهایی سازی تعرفه در کمیسیون تنظیم مقررات، واگذاری انجام شود.

  • ۹۷/۰۳/۰۵

شرکت زیرساخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">