ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مخابرات تمایلی به هزینه در زمینه ارتباطات ندارد، گفت: مخابرات باید کار سرمایه‌گذاری در این کار کند و با واگذاری خطوط تلفن از مزایای آن بهره‌برداری کند.

مهرداد لاهوتی در جلسه کارگروه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان لنگرود با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور کار کردن خیلی سخت و دشوار است، اظهار کرد: با این شرایط کارهای بسیار بزرگی در کشور و استان توسط دولت در حال انجام است که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به انتصاب زارع به‌عنوان استاندار گیلان گفت: وظیفه خود می‌دانم که بعد از انتصاب وی به‌عنوان استاندار در راستای حل مشکلات استان و رفع موانع تولید و بهبود وضعیت به استاندار جدید کمک کنم.

به گزارش فارس نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات خطوط ثابت افزود: در حال حاضر حدود سه هزار نفر در استان گیلان امتیاز تلفن ثابت ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۰۰ مشترک مربوط به شهرستان لنگرود است که تاکنون امتیاز خط خود را دریافت نکرده‌اند و مخابرات در این زمینه تعلل می‌کند.

لاهوتی با بیان اینکه مشترک نباید منتظر خط تلفن باشد، خاطرنشان کرد: مخابرات باید کار سرمایه‌گذاری در این کار کند و با واگذاری خطوط تلفن از مزایای آن بهره‌برداری کند.

وی با بیان اینکه عدم پوشش تلفن همراه در برخی نقاط استان و شهرستان لنگرود بسیار عجیب است، تصریح کرد: شهر اطاقور و چاف و چمخاله به‌عنوان بخش‌های شهرستان لنگرود است که دارای مجتمع‌های گردشگری بزرگ و هتل‌های چند ستاره است ولی فاقد پوشش کامل تلفن همراه است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مخابرات تمایلی به هزینه در زمینه ارتباطات ندارد، گفت: اکثر تلفن ثابت روستاهای بخش اطاقور قطع است که دهیاران و اهالی دلیل قطعی را سرقت کابل‌ها اعلام می‌کنند ولی مخابرات نیز تلاشی در راستای جایگزینی کابل‌ها جهت فعال‌سازی تلفن ثابت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد از شهرستان لنگرود فاقد فیبر نوری است، افزود: در برخی از نقاط شهرستان سرمایه‌گذاری‌های میلیاردی شده ولی از امکانات ارتباطی و مخابراتی محروم است و لازم است در این زمینه سریعاً اقداماتی صورت گیرد.

افتتاح ۱۰۲۶ پروژه در استان گیلان در هفته دولت

استاندار گیلان نیز با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران اظهار کرد: آمریکا بعد از خروج از برجام تحریم‌های دیگری را علیه ایران تحمیل کرد تا کشور را تحت‌فشار قرار دهد ولی دولت با همراهی ملت تلاش می‌کند تا با مدیریت و همفکری کشور را روبه‌پیشرفت ببرد.

ارسلان زارع با اشاره به افتتاح پروژه‌های استان در هفته دولت گفت: ۱۰۲۶ پروژه در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و گردشگری در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه باید برای بهبود وضعیت کشور تلاش کنیم، افزود: لازمه پیشرفت و توسعه در استان گیلان همکاری و وفاق بین ملت و دولت است و برای جذب توریست و گردشگر باید در زمینه فناوری ارتباطات و حل مشکلات مربوطه تلاش بیشتری شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">