ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات در کمیته‌ای تخصصی در حال بررسی است که با توجه به تامین منابع مالی نسبت به پرداخت آنها اقدام خواهد شد.

محمدرضا بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با  فارس، با بیان اینکه مطالبات و رفاهیات بازنشستگان شرکت مخابرات در آینده‌ای نزدیک پرداخت خواهد شد، گفت: پرداخت مطالبات و رفاهیات تمامی بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در قالب تشکیل یک گروه تخصصی در حال بررسی است که در آینده ای نزدیک طبق مصوبات هیأت مدیره و قوانین این شرکت پرداخت خواهد شد.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران  پرداخت مطالبات بازنشستگان خود را با تأمین منابع مالی پرداخت خواهد کرد به طوری که اکنون این موضوع توسط یک گروه تخصصی در حال رسیدگی است.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: بازنشستگان در خصوص مطالبات و رفاهیات خود نگرانی نداشته باشند چراکه در آینده‌ای نزدیک مطالبه آنها با توجه به تأمین منابع مالی پرداخت می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">