ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدرسه مجازی ایران به‌زودی افتتاح می‌شود

| يكشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۳:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

مشاور وزیر آموزش و پرورش در قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی گفت: تلاش می‌شود که دیگر هیچ دانش‌آموزی به لوازم التحریر خارجی نگاه نکند.

به گزارش فارس، حمیدرضا خان‌محمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش در قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در نشست خبری  که امروز در مجتمع شهرک قدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، با بیان اینکه معتقدیم توسعه ظرفیت های موجود در عرصه تولید محصولات نوشت افزار ایرانی تنها در آموزش و پرورش و با اهتمام کانون قابل تحقق است، گفت: حتما این موضوع را حمایت می‌کنیم که به نقطه مطلوب برسیم.

وی ادامه داد: وقتی دانش‌آموز در دبستان از لوازم التحریر استفاده می‌کنند که توسط کارشناسان و دلسوزان ایرانی است، حس خودباوری و هویت ملی تقویت می‌کند. 

خان‌محمدی با اشاره به عرضه مستقیم نوشت افزار ایرانی به شهرهای مختلف، گفت: وقتی این موضوع به فرهنگ تبدیل شود دیگر دانش‌آموز به لوازم التحریر خارجی نگاه نمی‌کند. 

وی به پویش همه حاضر اشاره کرد و افزود: یک میلیون بسته با مشارکت مردم و گروه‌های جهادی بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع می شود که سعی این است که دانش‌آموزی به دلیل نداشتن لوازم‌التحریر به دلیل گرانی از تحصیل باز نماند.

خان‌محمدی ادامه داد: در این طرح بیشترین استان‌ها که چالش داشتیم و نرخ بازماندگی از تحصیلی بالاست، دانش‌آموز که امکانات تأمین کتاب ندارند، تأمین می‌کنیم. 

وی اضافه کرد: امسال دوم مهر میزبان همه دانش‌آموزان هستیم و اگر دانش‌آموز محرومی را می‌شناسید به دفتر قرارگاه در ادارات آموزش و پرورش معرفی کنید. 

وی تصریح کرد: برای بازماندگانی که کدشان ثبت شده است تلاش می کنیم که به مدرسه برگردانیم و با جسارت هم بر می گردانیم و با دو نهاد نیز تفاهم‌نامه داشتیم.همچنین مدرسه مجازی ایران به‌زودی افتتاح می‌شود که آموزش مجازی و خدمات حضوری ارائه می‌دهد. 

وی تصریح کرد: ۲۰۰ مدرسه داریم که یک دانش‌آموز دارد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">