ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل تامین اجتماعی: نسخه الکترونیکی موفق بود!

| چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در توئیتی نوشت: موفقیت تامین اجتماعی در نسخه الکترونیک با همدلی همکاران و شرکای اجتماعی حاصل شد.

به  گزارش ایرنا، مصطفی سالاری در صفحه شخصی خود با اشاره به تقدیر رییس جمهور از سازمان تامین اجتماعی نوشت: تقدیر رییس جمهور از تامین اجتماعی به عنوان دستگاه برگزیده در توسعه دولت الکترونیک برای موفقیت در اجرای طرح نسخه الکترونیک، تاکیدی است بر اهمیت گام برداشتن در این مسیر برای همکاران پرتلاش سازمان، شرکای اجتماعی و ذینفعان سازمان که البته این مهم با همراهی و همدلی ایشان حاصل شد.
اجرای نسخه نویسی الکترونیک یک الزام قانونی محسوب می‌شود و این تکلیف قانونی برای سازمان‌هایی که در ازای دریافت خدمات پزشکی، پرداختی دارند، وجود دارد، اما اجرای آن به علت آمادگی جامعه و پزشکان زمان بر است.
 تاکنون بیش از ۹۵ درصد در بخش خصوصی و موسسه‌های طرف قرارداد به سیستم الکترونیک متصل شده و حدود ۵۰ درصد نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیک را اجرا کرده و حدود ۱۰ درصد نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیک در کشور در حال ارائه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">