ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پدیده ای در فضای مجازی این روزها شکل گرفته است که در سایتهای تبلیغاتی عده ای بصورت شبکه ای سازمان یافته از مردم در پوشش کمک گدایی می کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،از گدایی کردن متکدیان در سر چهار راه ها و کنار پیاده روها و قبرستان ها که بگذریم که با التماس فراوان سعی می کنند به هر نحوی از مردم گدایی کنند این روزها گدایی به سایتهای تبلیغاتی هم رسیده است!

سایت دیوار اخیرا آگهی هایی را منتشر می کند که برخی ها در آن با التماس فراوان سعی می کنند تا از مردم گدایی کنند!

عنوان تبلیغ شان کمک است و با التماس زیاد سعی می کنند احساسات مردم را تحت تاثیر قرار داده و با عنوان های مختلف از مردم گدایی کنند به این شکل این روزها عده ای مشغول به کلاهبرداری هستند.

این تبلیغات گدایی که در این سایتهای تبلیغاتی بخصوص دیوار مشاهده می کنید هر روز هم بیشتر می شود تا جایی که در روزهای قبل بر اساس پیگیری ها در برخی از استانها به یکصد تبلیغ با عنوان کمک در این سایت تایید شده است که مشخصا عده ای بصورت شبکه ای مشغول این کلاهبرداری و تکدی گری مجازی هستند.

این رقم بالای تبلیغ گدایی در این سایت ها هر روز بصورت ویژه هم انتشار داده می شود یعنی فرد هزینه هم بابت تبلیغ کردن ویژه و نردبان شدن تبلیغ می دهد تا بصورت اختصاصی و  ویژه این تبلیغ در آن سایت منتشر شود!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">