ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مراقب صفحات جعلی همسریابی تبیان باشد

| شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ق.ظ | ۰ نظر

موسسه تبیان در اطلاعیه‌ای به کاربران در خصوص صفحات جعلی ایجاد شده به نام این موسسه در فضای مجازی و شبکه‌های تلفن همراه تاکید کرد:سامانه همسان گزینی تبیان هیچ صفحه ای در شبکه های مجازی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اطلاعیه موسسه تبیان، براساس گزارشهای دریافتی در چند روز گذشته، برخی افراد سودجو با سوء استفاده از نام موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و طرح ملی همسان گزینی در کانال ها و شبکه های اجتماعی، سعی در جذب کاربر ان در خصوص ازدواج (دائمی و موقت) کرده اند.

موسسه تبیان با تکذیب حضور طرح ملی همسان گزینی در شبکه های اجتماعی و ارتباط با صفحه های مذکور، به جوانان و کاربرانی که قصد استفاده از خدمات این طرح را دارند، توصیه می کند،  فریب افراد سودجو و مجهول الهویه را نخورده و تأکید دارد راه ارتباطی این طرح با کاربران، تنها وب سایت آن به نشانی http://hamsan.tebyan.net  است.

گفتنی است، همان گونه که بارها مسئولان سازمان های مختلف همچون شورای فرهنگ عمومی کشور، وزارت ورزش و جوانان، نیروی انتظامی(پلیس فتا) و قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده اند، سامانه همسان گزینی متعلق به موسسه تبیان، تنها سامانه رسمی و مورد تأیید در زمینه فعالیت های مرتبط با ازدواج در فضای مجازی بوده و بر اساس گزارشات وآمارهای اعلام شده، سایر موسسات و سامانه های فعال در این زمینه نه تنها مورد تأیید نیستند بلکه در صورت مراجعه و ارتباط با آن ها، خطر سوء استفاده از اطلاعات و اعتبار کاربران، جدی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">